29 Nisan 2017 Cumartesi

iç dökme postu2

Markette meyve sebze reyonundayız, Asya sağ tarafımda bebek arabasında, bir elim arabada domates seçiyorum,Kürşad da poşeti tutuyor, 40lı yaşlarda bir kadın Asyaya doğru eğildi,sen ne kadar güzelsin öyle kızmısın erkekmisin derken  kucağına almak için hamle yaptı, pardon almasanız iyi olur dedim kibarca, ay ben bebekleri çok severim biraz sevecektim dedi, pardonda önce bana sormalısınız ben yokmuşum gibi eğilip kucağınıza alıyorsunuz ben buna müsaade edemem dedim. Kadın pişkin pişkin bi zararım olmaz bebek o ne yapabilirim ki sevecektim dedi tekrar ve ben arabayı aldım iyi günler dileyip gittim yanından. Nedir bu başkasının çocuğunu sevme merakınız anlamıyorum. Tamam güzel bir bebek görünce bende severim ama uzaktan bakarak, nedne gidio dokunayım veya öpmek kucaklamak isteyeyim ki. Ben o çocuğu evden dışarı çıkarırken bin kere düşünüyorum, gideceğimiz yerde hasta varmıdır ,biz oradayken yabancı biri gelirse hastaysa diye kırk bin kere düşünürken hiç tanımadığım birinin kucağına mı vereceğim çocuğumu. Anlamıyorum bu insanların tanımadıkları çocuklara sevdalarını, ve yine anlamıyorum tanımadıkları kadınlara adamlara çocuklarını verip sevdirenleri, Öp oğlum/kızım teyzeyi, sevsin yavrum amca birşey olmaz, git yavrum ablanın kucağına... Bu konuda hiç bir zaman zorlamam çocuklarımı, şimdi Kürşad kendini öptürmüyor sevdirmiyor diye sen böyle yaptın bu çocuğu diyorlar, ben bir şey yapmadım, gitme öpme öptürme demedim,ben sadece çocuğumun seçimine saygı gösterdim ısrarcı olmadım.
 Öyle her önüne geleni öp çocuğum git sevsin çocuğum yapanlara sesleniyorum.Çocuklarınızın seçimlerine saygı duyun istemedikleri şeyleri yapmak zorunda bırakmayın onları, çocuk nereden bilsin demeyin , onlarda bir birey ve tam kişiliklerinin oluşmaya başladığı zamanlarda seçimlerine karışırsanız çocukları ikilemde bırakırsınız.

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder