26 Nisan 2017 Çarşamba

iç dökme postu1

Evet bu bir iç dökme postu olsun. Kürşad 4.5 yaşında en yeni annelere göre 53 haftalık, neden haftalık kardeşim? Parkta oturuyorum Kürşad kumlarla oynuyor, bir anne yanıma oturdu sevimlimi sevimli bir kızı var Kürsadın yanına gitti oynuyorlar, Anne sohbet açmak icin önce pusetteki kızıma baktı,
Anne-kaç haftalık
Ben-5 aylık
Anne - Maşallah ama daha kuçük görünüyor sanki 14- 15 haftalık gibi.
Ben- bilmem her bebeğin gelişimi farklıdır şu an Asyanın gelişimi çok iyi
Ikimizde sus pus.
Bir süre sonra Ben - Kızınız kaç yaşında okula gidiyormu ,
Anne-85 haftalık
Ben- 24+48+24 daha....
yahu nedir bu hafta sevdanız kız gelmiş 8 yaşına daha  haftasımı kalmış. Bende 420 haftalığım nolmus yani ☺ Bana bu hafta hesabı çok saçma geliyor nedense, belkide bunca yıl haftalık değilde aylık hesaplar yaptığımız içindir bilmiyorum.
Durup hesapmı yapıcam yahu zaten matematiğim kötü ☺ benim gibi hafta hesabına deli olan varmı aranızda ;)

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder