MERMER KURABİYE



Malzemeler

1 paket margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
Alabildiğine un
1 çay bardağı toz fındık
üzeri için pudra şekeri


Hazırlanışı
  • Margarini eritelim yoğurma kabına alalım, sıvı yağ, pudra şekeri, toz fındık ekleyelim karıştıralım
  • Alabildiği kadar unu ekleyerek yoğuralım bu arada kabartma tozunu una karıştırıp ekleyelim
  • Hamurun yarısını ayıralım, yoğurma kabında kalan hamura kakao ekleyelim, kakao iyice dağılana kadar yoğuralım
  • Fırın tepsisine yağlı kağıt serelim, her iki hamurdan eşit parçalar koparalım ve birleştirelim
  • Ben kakaolu hamuru üste gelecek şekilde yaptım
  • Hamurları birleştirince çok bastırmadan elimizde yuvarlayalım ve tepsiye dizelim
  • Önceden 170 derece ısıtılmış fırında 15-20 dk pişirelim.
  • Pişirme süresini kendi fırınınıza göre ayarlamanızı tavsiye ederim, ben turboya ayarlayıp 15 dk pişiriyorum
  • Kurabiyeler fırından çıkınca tamamen soğumasını bekleyelim, servis yapmadan önce pudra şekerine bulayalım veya üzerine serpelim.

AFİYET OLSUN

Yorumlar

  1. çayın yanında harika olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün çaya beklerim o zaman. Sevgiler

      Sil
  2. Bu tarife bayıldım, her zaman takipteyim sizi, tariflerinizin çoğunu denedim ve çok beğendim Ellerinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipçilerimden, tariflerinizi denedim kelimesini duymak o kadar güzel ki. Asil ben çok tesekkür ederim. Sevgiler benden

      Sil

Yorum Gönder