HİÇ PİDE EKMEKLE TOST YAPMAYI DENEDİNİZ Mİ?



EVEEETTTT, bu fotoğraf 1 ay öncesine ait bir fotoğraf. Bir gün diye başlarmışım :) 
Başlayayım değil mi? , neyse devam edeyim :)
Eşimle dışarıdan geldik oturuyoruz, evde yemek yok, çok açız, ne yesek diye düşünüyoruz, yemek yapmaya kalksam daha çok acıkacağız, kahvaltıdan kalma pide eklerimiz var başkada bir şey yok, ( yani varda o an için yok üşengeçliğimizden yok yani), eşim pide ekmekle tost yapalım dedi, olur mu? hayatımda duymadım pide ekmekle tost yapıldığını! derken kalktım yaptım.
Mis gibi pide ekmeklerle kaşarlı sucuklu domatesli tostlarımız hazır olduktan sonra çay eşliğinde afiyetle yedik. 
O an o tost o kadar lezzetli geldi ki anlatamam.Herkese tavsiye ediyorum,deneyen mutlaka vardır ama denemediyseniz mutlaka deneyin derim. Bundan sonra tost yapacaksam pide ekmekle yaparım sanırım. 
O an çok aç olduğum için mi bu kadar beğendim yoksa kocacığım yanımda olduğu için mi o kadar lezzetli geldi bu tostlar bilemiyorum :)( ayrı şehirlerde olduğumuz için)  Sonuçta güzeldi. 

Yorumlar

  1. Çok keyifli bir post.Keyifle okudum :)Ayrıca çok güzel bir fikir olmuş ellerinize sağlık:) Blogunuzu çok sevdim vee tabi ki Takibe aldım.
    Kendi bloguma da beklerim.. http://hanimmkiz.blogspot.com.tr/
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Çok Teşekkür ederim, yorumunuzla beni de keyiflendirdiniz, blogunuza seve seve gelirim, hemen takibe alıyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder