ŞERBETLİ ETİMEK TATLISI


Daha önce Etimek tatlısının en kolay halini ve İki katlı Etimek tatlısı tariflerimi paylaşmıştım sizlerle..
 Bu Tarif Canım arkadaşım, 18 yıldır her daim yanımda olan can dostum Özlemimin tarifi :) 
Seni seviyorum arkadaşım




Malzemeler
1 paket klasik etimek
bb
Muhallebisi için
1 litre süt
6 yemekkaşığı toz şeker
6 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı tereyağı

Şerbeti için
1,5 su bardağı toz şeker
2 su bardağı su

üzeri için
1 paket krem şanti



Hazırlanışı
  • Öncelikle küçük bir tencerede şerbetimizi hazırlayalım, Su ve şekeri karıştırıp ocağa koyalım 5 dk kaynatalım 
  • Etimekleri dikdörtgen borcama dizelim, ilk buharı çıkan şerbeti etimeklerin üzerine dökelim
  • Diğer yandan muhallebiyi pişirelim, 1 lt süte 6 kaşık şeker,6 kaşık un, 1 kaşıkta nişasta ve vanilyayı ekleyip elde çırpma teliyle karıştırarak pişirelim, pişen muhallebiye tereyağı ekleyip blenderdan geçirelim, pürüzsüz olduğu zaman etimeklerin üzerine dökelim
  • Kremşantiyi üzerindeki tarife göre hazırlayalım, soğuyan muhallebinin üzerine yayalım
  • Buzdolabında beklettikten sonra servis yapalım


AFİYET OLSUN





Yorumlar

  1. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerine sağlık.. adaşım bende cok severım bu tatlıyı...sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim adaşım, bu aralar sık sık yapıyorum başka tatlı yokmuş gibi ev ahali bıktı artık :) Sevgiler benden canım

    YanıtlaSil
  3. çok sediğim bir tatlı canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder