FIRINDA BAHARAT SOSLU TAVUK

Merhabalar bir tavuk yemeği daha ama Tarif açıklamasında miktar belirtmem doğru olmayacak sanırım, ben kişi sayısına göre yaptığım için diğer tüm malzemeleri de göz kararı ekliyorum, o yüzden miktar belirtmeden yazıyorum
 
 
 
 
Malzemeler
 
Tavuk Baget
Biber salçası
Sıvıyağ
Tuz
Karabiber
Kekik
Biberiye
Az miktarda yenibahar ( olmasada olur)
1 diş rendelenmiş sarımsak
 
 
Hazırlanışı
 
Tavukları derisi ile pişirmeyi sevmiyorum ben pişirsemde deriyi çıkarıp atıyorum yerken, o yüzden
  • Derileri soyulmuş tavukları önce yıkayalım derin bir kaba alalım
  • Tüm malzemeleri ekleyip güzelce  harmanlayalım
  • Üzerini streç folyo  ile kapatıp 30 dk. buz dolabında bekletelim
  • Dolaptan çıkarıp Fırın tepsisine yayalım ve 200 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirelim
  • Eğer çok kızarmış seviyorsanız alt üst yaparak pişirebilirsiniz
 
 
AFİYET OLSUN

Yorumlar