GEZDİM GEZDİM NELER GÖRDÜM :) GÖRDÜKLERİMİDE ÇOK BEĞENDİM

 
 
Merhabalar ortadan kaybolduğum anlarda nerelerde olduğumu sizlerle paylaşmak istedim, o kadar çok fotoğraf çekmişim ki acaba bunumu eklesem yok yok bu olmaz bu olsun demekten karar veremediğim için ancak bugün açabiliyorum konuyu
 
 
 
Fotoğraf çekimlerimin kötü olmasından dolayı şimdiden özürler diliyorum, birçok fotoğrafı arabadan çektim çünkü, zaten görünce anlayacaksınız..
 
 
 
Burası Adana/Karataş
 
 
 
 
Bu kocaman köfte tepsisinde yaptığım yemek ise Güveç, güveç böyle tepside mi olurmuş demeyin Toprak Güveç bulamayınca mecburen tepside yaptım :) Lezzetinde hiç bir fark olmadı. Tarif daha sonra gelecek tabiki :)
 
 
 
Burası ise Akçatekir yaylası, evin bahçesinde bulunan böğürtlenlere merakla dokunan şekerde benim minnak oğlum Kürşad

 

 
Burasıda Akçatekirden sonraki durağımız Mersin / Tömük'teki tatil yaptığımız evin balkonundan güzel bir kare
 
 
 
Bebeğimin ilk deniz macerası

 
 
Kebze Pilavı _ tarif daha sonra:)

 
 
Evdeki imkanlarla yaptığım en kolay etimek tatlısı, tarife BURADAN ulaşabilirsiniz

 
 
 
Denizi izleyen iki ıssız adam, onlar benim herşeyim dünyam Yaşam Kaynaklarım iyiki varlar

 
 
 
Minnakımın kumsaldaki minik havuzu
 
 
Neşeli bir sabah kahvaltısı

 
Mersinde çıktığımız gezideulamk istediğimiz yer Doktorun yeri.... Ve giderken çektiğim fotoğraflar
 
 
Mersinde Yetiştirilen Lemas muzu.
Mersinin Erdemli ilçesine bağlı Limonlu beldesinde yetiştirilen Lemas dikenlisi adıyla anılan dünyaca ünlü limonların yerini Lemas muzları almış. Lemas dikenlisi Limonların satışları çok az olduğu için çiftçiler tüm limon ağaçlarını keserek yeni alternatifler aramaya başlamışlar ve seralar oluşturup Lemas dikenlisi yerine Muz üretmeye karar vermişler.


 
 
 
Limonluyu geçtik ve Kayacı Vadisi'ne doğru yol aldık. Kayacı Vadisi bir diğer adıyla Lamos  veya Lemas Vadisinde Yörük Türkleri gelenek ve görenekleri yaşatılıyormuş, vadide üzüm, kabak, zeytin, fasulye, incir ve salatalık yetiştiriliyormuş. Vadinin en meşhur mahallesi Küllü Hayat mahallesiymiş, mahallenin oluşu ile ilgili bir efsane varmış: Çok eskiden bu mahallenin bulunduğu yerde iki katlı bir ev varmış. Böyle evlere zenginliğin simgesi olduğu için hayat denirmiş. Bir gün burada sebebi bilinmeyen bir yangın çıkmış, her şey yanmış ve küle dönmüş. Köylü buraya küllühayat adını vermiş.


 
 
 
İlerledikçe Piknik yerleri sıra sıra karşımıza çıkıyor. Limnos çayının üzerine kurulmuş tahta sedirler ve suyun içine gömülü tahtlar,banklar var...


 
 
 Yol boyunca işte burası doktorun yeri diye diye gittik ne kadar uzun bir yolmuş git git bitmiyor :)
Burayı çok az geçince karşımıza kocamaannnn bir yazı çıktı ' BABANIN YERİ AHANDA BURASI' yazıyordu:) Maalesef şaşkınlık ve gülme krizi ile fotoğraf çekmem mümkün olmadı ama keşke çekseymişim
 
 
                                 Fotoğrafta görünen külliyenin ismini okuyamadım maalesef
 
 
 Sonunda varmak istediğimiz yere geldik :) Doktorun yeri ördek ve kazlarla doluydu süperdi
 
 
                                              oğluşum ördeklerden gözlerini alamadı

 
 
                                    Güzel kazlar sürekli bir poz verme çabasındalardı sanki
 
Veee son olarak
                                                                  Oğluşum ve Ben

gezdik  gördük beğendik eğlendik Her günümüz böyle olsun inşallah




SEVGİLER

Yorumlar

  1. mersin icin güzel sehir derler heleki denizi tertemizmis.Ben denize girmem sevmedigim icin ama mersinde deniz ayna gibiymis.Gidip görmek isterim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mersin gerçekten güzel şehir, Sitelerin olduğu yerlerde deniz genelde taşlı ama halk plajları muhteşem, tertemiz denizin içinde bastığınız kumu bile görebiliyosunuz gitmenizi tavsiye ederim

      Sil
  2. ne güzel yerlere gitmişin öyle pınar, bu arada yaptığın kek harika görünüyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürederim canım. Güzel yerlerdi gerçekten ama bakmaktan fotoğraf çekmeye pek fırsatım olmadı daha nereler vardı güzel olan. :)

      Sil

Yorum Gönder