6 Haziran 2013 Perşembe

YÜKLENEMEYEN HELVA FOTOĞRAFLARIMI ANLATAN KISA BİR YAZI :)

Merhabalarr bildiğiniz üzre uzun zamandır bilgisayarım yok,hala tamirde ve ne zaman geleceğinide bilmiyorum. Bir çok tarif birikti ama sizinle paylaşmakta zorlanıyorum.
5 haziranı 6 hazirana bağlayan gece yani şu anlar Miraç Kandili dualarımızı arz ediyoruz Allah'a,Allah(c.c)  kabul ederse inşallah tüm dualarımız kabul olsun.
 Çok önemli bir engelim olmadığı sürece her Kandil gücüm yettiğince mutlaka irmik helvası yaparım,çok şükür Allah(c.c) bu mübarek kandil günüde bunu nasip etti ve ben helvamı yapıp dağıttım. Tarifimi bloguma eklemek istedim ama maalesef fotoğraf yükleyemiyorum,zaten diğer tariflerimde bu yüzden sizlerle buluşamadı. Cep telefonumdan ancak bu kadar oluyomuş. Bunada şükür. Helva tarifini sizlerle paylaşabilmek için sürekli denemeler yapsamda hep aynı sorunla karşılaşıyorum. Fotoğrafı yüklerken anasayfaya tekrar dönüyor maalesef.



Fotoğraf yüklemeyi başarabildiğim anda kandil helvamı görebileceğinizi umuyorum.


Bu gece ettiğiniz tüm duaların kabul olmasını ve sevdiklerinizle nice huzurlu, dualarla dolu kandiller yaşamanızı dilerim.

Sevgi ve Saygılarımla
HAYIRLI KANDİLLER

2 yorum:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhaba canım,
Sana da hayırlı kandiller. Bloğunu çok beğendim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgilerimle,

pınar doğan dedi ki...

Teşekkürederim beğenmene sevindim. Hemem geliyorum :)

Yorum Gönder