26 Haziran 2013 Çarşamba

PUF PASTA ( MİNİK KÖSTEBEK PASTA )

Merhabalaarr görüşmeyeli nasılız bakalım.. 20 gündür ses kısıklığından şikayet eden ben deniz cumartesi günü bir kulak burun boğaz doktoruna göründüm, ses sanatçısımısın ses tellerin zedelenmiş incimiş dedi, bende evet oğluma ninni söylemekten olmuştur dedim,o zaman sesini  kayda alı
yosun ve 10 gün susuyorsun, sesini dinlendiriyorsun dedi... ve ben eve geldiğim anda yine konuşmaya başlıyorum..

Benim konuşmamı isteyen hiç susmamı istemeyen, sustuğum zaman acıklı acıklı gözlerime bakan bir oğluşum var,ben konuşmasam olurmu hiç dedim ve konuşmaya devam ettim mecbuurr.. :) 

Bu gün boğazımda bir yanmayla uyandım ve tüm gün acı çektiğim için susmak zorunda kaldım. demekki susabiliyormuşum. Ama minnakım çok sıkıldı yazıııkkk..


Çok konuşan biri olmamama rağmen susmak çok zor geliyor.

Neyse böyle işte. Umarım sizler iyisinizdir. Sizlere çookkk pratik bir tarifim var

Buyurmazmısınız :)




Malzemeler

1 paket hazır pastaban
1 su bardağı süt
1 paket toz pasta kreması


Hazırlanışı

Pastabandan bardak yardımıyla kekler kesiyoruz
pastabandan artan parçaları rondoda çekip derin bir kaseye alalım

Kremayı üzerinde yazan tarife göre hazırlayalım. Bir kek alıp süte batıralım, hemen ardından krema ekleyelim ve çekilmiş keke bulayalım. 








Kekleri önce sütte ıslayıp krema sürüyoruz en soz çekilmiş keke buluyoruz hepsi bu kadaarrr


AFİYET BAL ŞEKER OLSUN

SEVGİLER SAYGILARRR :)

0 yorum:

Yorum Gönder