13 Haziran 2013 Perşembe

MANTAR KAVURMA

Ben mantar yemeklerini çok seviyorum,hergün mantar olsa sofrada şikayet etmem herhalde :) 



Malzemer

Mantar
Soğan
Sıvıyağ
Barbekü sos
tuz

Hazırlanışı

Ben 1 paket mantarla yaptım,maalesef mantar kiloyla satılmıyor heryerde.
1 paket mantarı suya ıslamadan,sadece suya tutarak yıkayalım,ben soymuyorum suyun altında ovarak yıkarsanız dışı kabuk kabuk çıkıyor zaten.



1 paket mantara 2 soğan yeterli. Soğanları 4e kesip doğrayalım. Mantarlarla soğanları aynı anda az sıvıyağda kavuralım,tuzu en son ekleyelimki mantar çok su bırakmasın.

Pişmeye yakın 1 tatlı kaşığı barbekü sos ekleyip bir taşım daha kaynatalım.

bu kadarcıkk


AFİYET OLSUN :)

4 yorum:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerine sağlık canım nefis görünüyor. Bloğunu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerimle,

pınar doğan dedi ki...

Canım sağol. Seni takipteyim :) Sevgiler

belguzaranne dedi ki...

merhaba pınar hanım elıne sağlıkmantar oten nefıs

pınar doğan dedi ki...

Teşekkürederim ablacım senin yemeklerin kadar olamaz. Saygılar

Yorum Gönder