GÖLGEN YETER BABAMM

Benim babam adam gibi adam. Yalanı dolanı olmayan,kalbi temiz bir adam benim babam. Evlendiğim güne kadar her sabah bizi şarkılarla uyandıran, annem uykusuz kalmasın diye sabah çok erken uyanıp bana kahvaltı hazırlayıp okula,işe uğurlayan ince ruhlu bir adam benim babam. Biz 3 kız kardeş babamdan isimlerimizi çok az duymuşuzdur,bize isimlerimizle  hitap etmek yerine canım,güzelim diye hitap etmeyi tercih eden bir adam benim babam. Tv izlemekten sıkıldığımız akşamlarda bizi etrafına toplayıp oyunlar oynayan ve kazanana kabuklu ceviz :)  hediye edip oyun sonundada cevizleri kırıp temizleyip yediren bi adam benim babam. Bize saygının önemini,sevginin değerini en güzel şekilde öğreten bir adam benim babam. Dedim ya adam gibi adam benim babam.

Allah seni başımızdan eksik etmesin Babamm. 
Babalar günün kutlu olsun.


Tüm Babaların ve baba adaylarının babalar günü kutlu olsun.





Rabbim hiç bir evladı babasız bırakmasın.






Yorumlar

  1. :) Ne güzel yazmışşınız duygulandım:)
    Allah babanıza uzun ömürler versin
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin Allah kimseyi babasız bırakmasın. Çok sağol. Sevgiler

      Sil
  2. allah basımızdan eksık etmesın onları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Allah sağlıklı ömür nasip eylesin hepbirlikte inşallah

      Sil

Yorum Gönder