EŞİM'E

Acısıyla tatlısıyla 3 yılı geride bıraktık, bu 3 yılda bana hayatın ne kadar değerli olduğunu,yaşamanın anlamını,mutluluğun tadını öğrettin. Kaprislerime,yerli yersiz hastalıklarıma katlandın. Bana değer verdin, beni yücelttin, sevdin...

Tüm bunları bana yaşattığın için, varlığımda yokluğunu yaşatmadığın için, hüzünlerimi  mutluluklarla bezediğin için, yaşantıma renk ve sürprizler kattığın için Teşekkürler cantanem



Yanımda olmayışın seni yaşamama engel olmadı hiç, biliyorumki aklınla,yüreğinle,ruhunla benimle ve yavrumuzlasın. Biz senin bize gelmeni sabırsızlıkla bekliyoruz. Allahım seni korusun bana ve yavrumuza bağışlasın. Senin gibi yürekli bir eşe sahip olduğum için şükürler olsun Rabbime. Bu vatan sana emanet sende Allaha emanetsin ruhum. SENİ ÇOK SEVİYORUM

RABBİM YUVAMIZDAN SEVGİYİ HUZURU EKSİK ETMESİN. BİRLİKTE NİCE SENELERE BİTANEM

Yorumlar

  1. çok duygulandım. Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çook teşekkürederim. Görüşmek üzere. Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder