PİDE FIRININDA PİŞEN PEYNİRLİ PİDELER



Normalde peynirli pideler küçük olur biliyorum ama yeni taşındığım semtteki pide fırını çalışanları sanırım bunu bilmiyorlar :) Ama yinede ben beğendim, kalın şeritler kesip servis yaptım güzel oldu. Ev yapımı gibi :)













MALZEMELER
1 kg beyaz peynir veya kaşar peyniri
1 orta boy soğan
1 orta boy domates
1/2 bağ dereotu
1/2 bağ maydonoz
1 yeşil biber
sıvıyağ,tuz,tozbiber
acı sevenler pul biber kullanabilirler









Tüm malzemeleri karıştırıyoruz veee en yakın pide fırınına gönderiyoruz. Bu kadarcık :)




AFİYET OLSUN


Yorumlar

  1. ne güzel içini kendin hazırlamak en iyisi,yoksa iç malzemesini az koyuyorlar,eline sağlık Pınar :)
    Ben peynirli yumurtalıda seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. evet bende peynirli yumurtalı seviyorum ama o fırından gelene kadar soğursa güzel olmuyor, onu evde kendim yapıyorum genelde

    YanıtlaSil

Yorum Gönder