ETLİ PİDE ( ETLİ EKMEK)

Daha önce sizlerle peynirli pide iç harcını nasıl hazırladığımı paylaşmıştım, etli pidede iç harcını hazırlayıp pide fırınına gönderdiğim tariflerimden biri..





MALZEMELER


500 gr az yağlı dana kıyma
2 orta boy ince kıyılmış soğan
2 orta boy ince kıyılmış domates
1 demet ince kıyılmış maydonoz
2 sivri biber veya yine ince kıyılmış kırmızı biber
sıvıyağ,karabiber,tuz,pul biber





Yapmamız gereken tek şey tüm malzemeleri karıştırıp en yakın ekmek fırınına göndermek.




Bulunduğunuz yerde pişirim yapmayan fırınlar yoksa etli ekmek ve peynirli pide hamuru tarifi için buraya bakabilirsiniz.




AFİYET OLSUN

Yorumlar

  1. eline sağlık aslında hamuru yapılabilir ama riske girmemek için bu da iyi fikir ya da ekmek hamurundan yapılabilir pizzada denedim oluyor ama pidede nasıl olur bilmem

    YanıtlaSil
  2. hamurunun tarifi var canım blogda. Ben normal fırın tepsisiyle yapmıştım pek beğenmedim ekmeğini sertleştiriyor, ama teflon tepsi olunca süper oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder