22 Ocak 2013 Salı

YAŞ PASTALAR İÇİN PANDİSPANYA TARİFİ

Hazır pastabanları sevmiyorum,  pastayı ilk yaptığım gün güzelde ikinci güne kalırsa yumurta kokuyor, o yüzden pastabanı kendim yapmayı tercih ediyorum.


MALZEMELER
3 yumurta
4 fincan şeker
4 fincan un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya


Önce yumurtaları uzun uzun bembeyaz olana kadar çırpıyorum, eğer az çırparsak yapacağımız pastamız yumurta kokacaktır. yumurta beyazlaşınca şekeri ilave edip biraz daha çırpıyorum, una kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip birlikte eleyerek karışıma ekliyorum, hamur kıvam alana dek çırpıyorum. hamuru 2ye ayırıp ayrı ayrı pişiriyorum. eğer 3 katlı yaşpasta yapacaksam fincan sayılarını 6ya çıkarıyorum ve 3e ayırıp ayrı ayrı pişiriyorum.

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Emeğinize sağlık,hangi fincanı kullanıyorsunuz acaba türk kahvesi fincanı mı yoksa nescafe fincanı mı...

Sevgi ile...

pınar doğan dedi ki...

Merhabalar Tijen hanım, çok teşekkür ederim. Tarifteki ölçü klasik boyuttaki türk kahvesi fincanı. Sevgiler

Yorum Gönder