28 Ocak 2013 Pazartesi

UÇAN KUŞLAR MARTILAARRRR YEŞİL TATLI BİR BAHAAARRR... :))

Bahar geçti kış geldi kuşlar aç kalmasın hayvanlar yollarda soğuktan üşümesin açlıktan ölmesinler, ben kuşlar için balkonuma ekmek koyuyorum her gün, sonra kuşların gelip o ekmekleri alıp götürüşleri beni mutlu ediyor. Elimde olsa sokaktaki köpek ve kediler içinde birşeyler yapabilsem keşke.
 
Bu konuda sizlerden duyarlı olmanızı ve evinizin çevresindeki her ağaca bu yemlerden asmanızı rica ediyorum.
 
gerekli olan malzemeler tuvalet kağıdı veya kağıt havlu rulosu, kuş yemi ve reçel
fotoğraf herşeyi anlatıyor. Umarım sizlerde boş bir zamanınızda kuşları doyurmak için bunu yapabilirsiniz..
 
 
 
Sevgiler
 
 
 
 
 

2 yorum:

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

negüzel bir fikir kırk yıl düşünsem bu tasarıyı bulamazdım,süpersiniz :)

pınar doğan dedi ki...

teşekkürederim :) kuşları çok seviyorum,muhabbet kuşu besliyorum onun beni anlaması o kadar hoşuma gidiyorki o evde karnı doyuyor bu soğukta dışlarıda olanlar ne yapsın diye düşünmeden edemiyorum. Umarım onlara bir faydam olur

Yorum Gönder