1 Şubat 2013 Cuma

PARKE TAŞTAN KAPI TUTUCU DA OLURMUŞ :)





Caddelere, sokaklara döşenen parke taşlarını bilirsiniz, yeni taşındığım apartmanın ön caddesine bu parke taşlardan döşüyorlardı, işçiler tek tek puzzle gibi döşüyorlar, çok zahmetli bi iş bence. Neyse döşerken kırılanları bir kenara atıyorlar..Bende gittim bu kırılan ve çatlayan taşlardan aldım geldim ve bakın ne yaptım...






bu bir kapı tutucu




Bu taşları gördüğümde mutlaka değerlendirmem gerektiğini düşündüm ilk aklıma gelende kapı tutucu yapmak oldu. Önceden süslediğim bir kaç eşyadan artan siyah guaj boyayla boyadım önce taşı, sonrada ojelerle üzerine çiçekler yaptım,çıkan sonucu çok beğendim. Görenler bu kapı tutucunun parke taşı olduğunu asla anlayamıyorlar, fikir üretenler oldu ama bulamadılar maalesef. Artık rüzgardan çarpan kapılarımı tutan güzel süslü parke taşlarım var :)

2 yorum:

Yorum Gönder