30 Ocak 2013 Çarşamba

MİMLENMİŞİM :) :)

 
 
 
 
 
 
 
LİEBSTER BLOG ÖDÜLÜ VE MİM ..
 


Liebster Award etkinliği bir arkadaşımızın bize ödül vermesiyle başlıyor, yani bir arkadaşımız bizi mimlerse ödül vermiş oluyor ve bizlerde kuralları yerine getirip ödülü haketmiş oluyoruz..
Takipçisi olduğum http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/ arkadaşım beni mimlemiş ve sorular sormuş bende bu sorulara yanıt verdim.



1. Burcunuz nedir?  Balık burcuyum ve burcumun tüm özelliklerini taşıyorum ayrıca yükselenimde yengeç olduğu için balık duygularını çok yoğun yaşayan biriyim.
2.En sevdiğiniz yemek nedir ? birçok yemeği severim aslında aklıma gelmedi şimdi :)
3. En sevdiğiniz renk nedir ? siyahın asaletini severim,koyu yeşil ve petrol mavide favorilerimdendir
4. En sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemen hangisidir ? sevmediğim yok sanırım ama 20den fazla ojem var ve hepsini çok seviyorum
5. En sevdiğiniz oje hangisidir ? pudra rengi ve kırmızı ojelerim
6. İlk makyaj malzemeniz neydi ? şeffaf rimeldi, lise 3 e giderken çaktırmadan sürerdim :) annem duymasın
7. Okumayı çok sevdiğin kitap türü var mı ? genelde psikoloji, kişisel gelişim kitapları okurum
8Etkisinde kaldığın bir kitap veya film var mı ? charles dickens'in büyük umutlar kitabı ve göz film
9. Keşke bitmeseydi dediğin bir dizi var mı ? eveeett türkan şoray ve şener şenin rol aldığı dizi ikinci bahar
10. Blog açmak nereden aklına geldi ? mutfağımı nasıl paylaşırım diye düşünürken tesadüfen bir bloga rastlarım ve bende açmalıyım dedim
11. Bloglarda okumayı en çok sevdiğin tarz nedir ?  yemek,pasta,dekorasyon,geri dönüşüm fikirleri


Bende sizlerle paylaşmak istiyorum, size sorulan soruları cevaplayın, sizde sorular sorarak arkadaşlarınız mimleyin,her bir bloggerin sayfasına yorum bırakarak ödülden haberdar edin.
Sevgiler

bende sizi mimledim iştee :)


İŞTE SORULAR

1. Burcunuz nedir?
2.En sevdiğiniz yemek nedir ?
3. En sevdiğiniz renk nedir ?
4. En sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemen hangisidir ?
5. En sevdiğiniz oje hangisidir ?
6. İlk makyaj malzemeniz neydi ?
7. Okumayı çok sevdiğin kitap türü var mı ?
8Etkisinde kaldığın bir kitap veya film var mı ?
9. Keşke bitmeseydi dediğin bir dizi var mı ?
10. Blog açmak nereden aklına geldi ?
11. Bloglarda okumayı en çok sevdiğin tarz nedir ?


eda dolu
ferahca lezzetler


4 yorum:

Eda Dolu dedi ki...

Beni mimlediğini şimdi gördüm teşekkürler :)

pınar doğan dedi ki...

:)

ferahcalezzetler dedi ki...

teşekkür ederim pınarcım hangi soruları yanıtlayacağız?hiç anlamıyorum mim işinden ben:)

pınar doğan dedi ki...

evet ablacım yaa ben soruları yazmayı unutmuşum. şimdi yazdım :)

Yorum Gönder