21 Ocak 2013 Pazartesi

2012'NİN SON YEMEK SOFRASI



Son 10 Aydır böyle bir sofra hazırlamamıştım. Çünkü bebek bekliyordum ve ağır geçen bir hamileliğim vardı,yerimden kalkabilsem şükreder hale gelmiştim o kadar yani. Şimdi bebeğim 2 aylık oldu. Artık rahat rahat mutfağa girebiliyorum.

Yeni yıla sevdiklerimle girmenin heyecanıyla girdim mutfağa. Yemek saatine kadar ayakta olsamda soframın son halini gördükten sonra tüm yorgunluğum geçti ama hüzün kaldı geriye, eşimden ayrı geçirdiğim ilk yılbaşıydı, eşimde uzaklarda biz olmadan girdi yeniyıla. İnşallah birdahaki tüm yılbaşı akşamlarında birlikte oluruz. Eşim içli köfteyi çok sever. Sen yedinmi pınar diye sorarsanız, hayır yemedim, eşimde yiyemedi çünkü. neyse duygusala bağlamak istememiştim.


Ben öyle yeni yıla girerken çam ağacı süslemek gibi şeyleri seven biri değilim. Soframı en sade şekilde hazırlayıp karşısına geçip fotoğrafını çekmek bana büyük zevk verdi. Yılbaşı diye illaki çamlar,süsler, kırmızılar olacak değil öyle değilmi? Soframda 2 tabak yemek ve sevdiklerim olsun yeter.



Adana usulü içli köfte





 içli köftenin sosu

 biz ailecek bu sos olmadan asla ve asla içli köfte yemiyoruz. Köfteyi yemeden önce bu sostan dökeceksin üzerine sonraa afiyetle yemeye başlicaksın :)

sos
sıvıyağ,sarmısak ve limon içeren harika bir tat


 





Tavuk Sarma






0 yorum:

Yorum Gönder